niedziela, 23 czerwca 2013

Włoski po hennie

Z małym opóźnieniem ale jest wpis o tym jak wygladaja moje wlosy po farbowaniu henna
Dla przypomnienia zdj z przed farbowania
i efekt po
Za jakość zdj przepraszam ale bylam zmuszona robic je sama:)
A wracając do efektu to, zdj były robione w tym samym miejscu czyli swiatlo padalo na nie w ten sam sposób i bez użycia flesza.
Jeżeli chodzi o przebieg farbowania to:
-na umyte włosy, osuszone recznikem nakładałam bez pośrednio z tubki henne, zapach jej byl bardzo deliatny nie duszący co niestety jest normą w przypadku zwykłych farb do włosów.
Efekt koloryzacji zależny jest od tego jak długo trzymamy go na włosach, zalecany czas to od 20 do 40min.
Ja trzymałam henne 25min gdyż nie chciałam znów zupełnie ciemnego koloru, ale teraz myślę ze gdyby przy trzymac henne nawet 40min to włosy zupełnie ciemne by na pewno nie były.
Przystępujemy do spłukiwania, po kompletnym wypłukaniu henny nałożyłam odżywke Isany nawilżającą, jednak włosy w dotyku po samej tej odzywce nie byly takie jakich bym oczekiwała wiec nałożyłam jeszcze maskę proteinową również Isany i dopiero po tym włoski w dotyku były naprawde przyjemne.
Do koloryzacji użyłam tej henny:
odcień: Bronze
cena:   8zł
Sądzę że za taką kwote efekt jest jak i stan włosó jest jak najbardziej poprawny.
 
 

4 komentarze:

Dziekuję za odwiedzenie mojega Bloga i pozostawienie komentarza.
Opinia każdej z Was jest dla mnie istotna:)
Napewno Was odwiedze...
Pozdrawiam