czwartek, 20 czerwca 2013

Recenzja AUSSIE

Tak wiec jestem po pierwszym uzyciu odżywki
iiiiiiiii..
Jestem mega zadowolona :)
Włosy juz w trakcie wmasowywania odzywki i spłukiwania zrobily sie baardzo miekkie..
U mnie jest tak ze zazwyczaj kiedy schną to każdy z włosków zyje swoim zyciem i obiera który chce kierunek..A tu prosze zdyscyplinowane, gladkie, "lejące" sie po dloni, nie ma też problemu z rozczesaniem.
No i ten przyjemny zapaszek nie znika z włosów:)
Aktualnie w rossmanie jest promocja na produkty tej firmy wiec Ja na pewno sie jeszcze na cos skusze
Tak więc dziewczęta szykowanko i do rossmana:)

2 komentarze:

  1. Ja również się skusiłam na Aussie, kupiłam szampon do włósów farbowanych i jestem bardzo zadowolona! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A ma ktoś może te maske w takiej dużej tubie??

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za odwiedzenie mojega Bloga i pozostawienie komentarza.
Opinia każdej z Was jest dla mnie istotna:)
Napewno Was odwiedze...
Pozdrawiam