czwartek, 13 czerwca 2013

Alterra- maska do włosów z granatem.

W sumie moja ulubiona maska do włosów:) Jak w wiekszosci przypadków producent obiecuje na super nawilżenie, olśniewające włosy, i w ogóle extra rezultaty. Jednak choc jest to rzadkie to w przypadku tego produktu i moich wlosow faktycznie owe rezultaty są:) Włosy bez wiekszego problemu sie rozczesują, sa bardzo miękkie w dotyku, gładkie sypkie ogólnie ich stan zadowala. Maske nakladam po uprzednim umyciu włosów i osuszeniu ręcznikiem na godzine czy półtorej na calej długości włosów pod foliowy czepek.Nakłada sie ją bez problemu dzieki mojej ulubionej kremowej konsystencji nic nie spływa nam z włosów… Później już tylko spłukac i podziwiac efek :D   Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. przywiozlam z Pl szampon i odzywke tej firmy ale jak narazie czeka az skoncze te ktore uzywalam dotychczasd ale zapach maja wspanialy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SZamponu nie miałam tej firmy ale ta maska jest mega

      Usuń
  2. Uwielbiam krem do rąk z tej serii!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za odwiedzenie mojega Bloga i pozostawienie komentarza.
Opinia każdej z Was jest dla mnie istotna:)
Napewno Was odwiedze...
Pozdrawiam