piątek, 5 lipca 2013

Nowe nabytki- Podkłady Soraya

Hej hej:) Jakis czas temu zakupiłam dwa podkłady z Sorayi jeden matujący drugi kryjący.

Oba swietnie pachną.
Co do działania to kryjący daje ladny efekt rozswietlenia, wyglada na buzi bardzo naturalnie, pomimo upływającego czasu trzyma sie nie żle na twarzy. Ja nie uzywam pudru wiec istotne dla mnie jest zeby podklad nie tworzył plam na buzi czy z upływem godzin cześciowo nie znikal..
Podsumowując kryjący jak najbardziej na plus:)
Teraz matujący... matuje i to bardzo jak dla mnie za bardzo bo w momencie gdy sie nam troche z nim przesadzi bedzie efekt maski, tapety czy jak tam wolicie.. No i nie zakryje nam nie doskonałosci jeśli owe są..;/
Więc ogólnie stwierdzam że jest średni..
Ale tez co musze podkreślić że oba fajnie nawilżają skóre aż chce się jej dotykać:)
Biorąc pod uwage całość rozświetlający napewno jeszcze kupie za to matujący już nie...
Jeszcze na koniec efekt po uzyciu tego kryjącego za wygląd włosów przepraszam..nie czesalam sie :p


Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. ECH MAJĄC TAKA BUŻKĘ TEZ BYM SIE SKUSIŁ ALE NIESTETY JEST DLA MNIE ZA SŁABY;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście tez mam swojego innego ulubienca Rimmel- Lasting Finish ten to wszystko zakryje

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bardzo lubię make-up kryjący z tej serii, z której ty masz matujący, czyli profesjonalna szkoła makijażu. Fantastycznie kryje niedoskonałości, też bardzo ładnie nawilża skórę twarzy i moim zdaniem warto go wypróbować, bo mi bardzo przypasował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli faktycznie kryje niedoskonałości to bardzo chetnie wyprobuje po zuzyciu tych ktore mam:)

      Usuń
  4. Mam ten z prawej strony matujący, tylko jaśniejszy odcień. Dla mojej cery idealny. Matowi, kryje to co mam do ukrycia . Twarz wyglada świeżo i naturalnie. Super

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten fluid Sorayi z serii profesjonalna Szkoła Makijażu. Bardzo przyjemny kosmetyk.Dobrze matuje i ukrywa moje niedoskonałości, a jednocześnie wygląda bardzo naturalnie. Jest bardzo lekki, nie czuje się o na twarzy i nie daje efektu maski. Bardzo go lubię .

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za odwiedzenie mojega Bloga i pozostawienie komentarza.
Opinia każdej z Was jest dla mnie istotna:)
Napewno Was odwiedze...
Pozdrawiam