wtorek, 2 lipca 2013

Liebster Blog - Tag od Freax






Co to takiego Liebster Blog?



"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Ślicznie dziękuje Freax za nominacje :)
A oto i pytania z odpowiedziami:
  1. Wymien jeden Polski produkt kosmetyczny , bez ktorego nie mogla bys zyc?                 Myśle że takiego bez którego nie mogła bym żyć to raczej nie ma, ale jednymi z ulubionych są produkty (nie mam jednego konketnego) z SORAY'i.
  2. Co myslisz o wspolpracach na polskich blogach ?                                                       Myśle że jest to dobra sprawa bo nie raz mozna skorzystac z kosmetyków ktorych cena np nie byla by w naszym zasięgu, czy tez o ktorych w ogole nie słyszałyśmy.
  3. Najbardziej dodkliwy komentarz jaki przeczytalas  pod swoim postem ?                          Jeszcze takiego nie bylo i mam nadzieje nie bedzie :)
  4. Ile miesiecznie wydajesz na kosmetyki ?                                                                     No kilka setek:) same kosmetyki do pilegnacji to jakies 200zl plus kolorówka jak sie pokonczy to znowu z 200...:)
  5. Czy wedlug ciebie polki sa zadbane , czy musza jeszcze duzo sie nauczyc ?                                                                                                                       Myśle ze jest coraz lepiej ale i tak wiele nam brakuje. Kobiety wielo krotnie zakladając rodzine przestają kompletnie dbac o siebie tlumacząc się brakiem czasu. Ale wiem sama po sobie ze wszytsko idzie pogodzic od narodzin corki ani razu nie wyszłam nie umalowana czy bez zrobionych włosów.
  6.  Co pijesz kiedy czytasz blogi?                                                                                 COLE :D
  7. Co najbardziej cie denerwuje w prowadzeniu bloga?                                                        Nic. jest to dla mnie przyjemność
  8.  Czego nigdy nie kupisz < produkt kosmetyczny> i dlaczego ?                                         Z produktów które pamiętam MASKA JOANNY ARGAN OIL kompletny brak działania.
  9. ile godzin spedzasz dziennie na swoim blogu?                                                                Oj róznie godzinkie, dwie, trzy zalezy od dnia
  10. Twoj ulubiony miesiac i dlaczego ?                                                                              Lipiec - WAKACJE w pełni :)
  11. Ktora marke kosmetyczna najbardziej lubisz i dlaczego?                                              Musze podać 2. Maybeline i Rimmel fantastyczne produkty do makijazu                             A teraz blogi które ja nominuje:  
No to pytania ode mnie :
  • Ulubiony kosmetyk?
  • Najbardziej uznana przez Ciebie marka kosmetyczna?
  • Ikona piekna według Ciebie?
  • Bez czego mogła byś sie obejśc kolorówka czy kosmetyki do pielęgnacji?
  • Ulubiony naturalny kosmetyk?
  • Ukochane perfumy?
  • Co myślisz o wypełnianiu ust, operacjach plastycznych itp.?
  • Najlepszy produkt do pielęgnacji włosów według Ciebie?
  • Ulubiona ksiązka?
  • Co myslisz o blogach?
  • Przepraszam na 11 nie mam pomysłu :D  
Bye, bye :*

7 komentarzy:

  1. dzięki za otagowanie;)Brałam juz udział w liebster awards ale jak znajdę chwilę to zagram ponownie;)Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za odpowiedz na tag.. Cos jednak jest nie tak , nie wyswietla mi sie dobrze poczatek...

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak miło, pierwszy tag:) Postaram się jak najszybciej na niego odpowiedzieć:) bardzo dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też dziękuje za otagowanie:) odpowiedz pojawi się niedługo:) mi też początek sie nie wyświetla

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, zaktualizowałam posta i odpowiedziałam na Twoje pytania

    http://rose-vanilla.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-czyli-moje-mae-sekrety.html

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczyny wiem ze sie nie wyswietla probowalam cos z tym zrobic lecz nic to nie daje ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam odpowiedziałam już na Twoje pytania:) zapraszam http://detectivebeauty1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za odwiedzenie mojega Bloga i pozostawienie komentarza.
Opinia każdej z Was jest dla mnie istotna:)
Napewno Was odwiedze...
Pozdrawiam