sobota, 6 lipca 2013

Bubel miesiąca....

W czerwcu zakupiłam odzywke do włosów z Isany 
dokladnie chodzi o ten nie wypał
Wiekszość produktow Isany mimo niskiej cany jest dobra jakościowo i bylam z firmy naprawde zadowolona az nie natknełam sie na te odzywke.
Oczywiście zachecona słowem NAWILŻENIE na opakowaniu wrzuciłam ją do rossmanowego koszyka.
Użyłam jej pierwszy raz jeszcze chyba w ten sam dzien i d**a..:/ kompletny brak efektu jakiegokolwiek.
Po wyschnieciu wyglądałam jak przysłowiowe CZUPIRADŁO:)
Po za ładnym zapachem nic mi nie dala ta odzywka..
Nigdy więcej tego nie kupie.
 
 
Miałyście juz przygode z nią????


3 komentarze:

  1. Nigdy jej nie próbowałam i widzę że to się raczej nie zmieni.Jestem wierna odżywkom Nivea.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam swoich ulubieńców z Nive'i z których jestem mega zadowolona:)

      Usuń
  2. nie próbowałam, ostatnio króluje u mnie olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za odwiedzenie mojega Bloga i pozostawienie komentarza.
Opinia każdej z Was jest dla mnie istotna:)
Napewno Was odwiedze...
Pozdrawiam