piątek, 2 sierpnia 2013

Masz bardzo suchą skóre rąk?? Przeczytaj :)


Dziś o rewelacyjne maści dla ekstremalnie suchych rąk.
A dokładniej mowiąc  Hud Salva firmy Hudosil.
Od producenta: " dla każdego do codziennej pielegnacji skory. Polecany rowniez dla osob z łuszczyca, atopowym zapaleniem skory, zrogowaciałym naskorkiem. Chroni podrazniona skore przed przesuszeniem i szkodliwqym dzialaniem zewnetrznym. Łagodzi podraznienie i świąd skory.
Nie zawiera olejkow mineralnych. Nie perfumowany.
Polecany do wrażliwej skóry dzieci."
Przechodząc do moich spostrzezen, aby lepiej móc ocenic efekty smarowałam tylko jedną rekę.
Zacznijmy moze od konsystencji przypomina maść ale taką bardziej kremową, po wyciśnięciu z tuby mamy wrazenie jak by masc byla blyszczaca z jakimis drobinkami, jednak po rozsmarowaniu nic takiego nie ma miejsca. 
Maść faktycznie natluszcza, lecz dlonie nie są obślizgłe tylko przyjemnie nawilzone.
Tak jak pisałam wyzej stosowałam tylko na jedną ręke i np. dzis byłam na basenie wiadomo chlorowana woda= wysuszona skora.
Na ręce ktora nie byla smarowana po powrocie do domu odczuwałam nie przyjemne napięcie, dłonie od wewnetrznej strony przesuszone.
A na drugiej rece nadal utrzymywało sie przyjemne nawilzenie :)
Mąść jest naprawde świetna.
Tuba ma 100ml ale starcza na ho ho i jeszcze troche. 

Buziaki :) 

3 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc pierwszy raz na oczy widzę ten krem. Fajnie, że u Ciebie się sprawdził, ale ja już znalazłam swój ideał w pielęgnacji rąk :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masc byla zamawiana u kosmetyczki wiec pewnie dlatego malo o niej slychac

      Usuń
  2. Szkoda, że tak dobre produkty są tak mało znane.. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za odwiedzenie mojega Bloga i pozostawienie komentarza.
Opinia każdej z Was jest dla mnie istotna:)
Napewno Was odwiedze...
Pozdrawiam