piątek, 9 sierpnia 2013

Makijażowo

Dziś króciutko chcialam wam pokazac jeden z moich makijaży Ja nosze takie na codzien ale moze byc tez dla kogos kto mniej sie maluje poprostu na jakies wyjście.
Kolory jakich uzylam to brąz na calej ruchomej powiece w ze wnetrznym kąciku oka czern roztarta w zalamaniu do wewnatrz, a pod luk brwiowy rozswietlający złocisty cień.
Oczywiście obowiązkowa czarna kreska i czarny tusz do rzes 
Szybciutki makijaz dla kazdej dziewczyny:) 
Całościowe zdj choc nie w kolorze ;)
 

6 komentarzy:

  1. Śliczna ta kreska.:) Ja takiej nie potrafię :/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny makijaż ;) ja lubię malować się podobnie, choć ostatnio na co dzień mi się nie chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż, pasuje do Ciebie genialnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię takie makijaże na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za odwiedzenie mojega Bloga i pozostawienie komentarza.
Opinia każdej z Was jest dla mnie istotna:)
Napewno Was odwiedze...
Pozdrawiam