wtorek, 21 października 2014

#GRAFIT#SMOKEY EYE#MAKE UP#

Dzis w roli głównej makijaż w stylu smoke eye w odcieniach grafitu i brązu.

Oto kosmetyki jakich użyłam

Zacznijmy od początku czyli od podkładu ja używam Maybelline AFFINITONE nr30 jak dla mnie perfekcyjny podklad najlepszy z dotąd posiadanych nie uzywam pod niego żadnych korektorów wszelkie niedoskonałości sa wystarczająco zatuszowane. 
Następnie przechodząc już do samego makijażu oka paletka cieni MAKEUP REVOLUTION kolor który potrzebny nam będzie jako pierwszy to brąz (ten najwięcej zużyty) nakładamy na całą ruchomą powieke i rozcieramy az do załamania. Następnie całą czynność powtarzamy tylko że z kolorem czarnym. Mocno rozcieramy aż oba kolory się ładnie połączą i wycieniują.
Ostatnim kolorem będzie granat z cieni INGLOT nakładamy go na ruchomą powieke i bardzo delikatnie rozcieramy do lini załamania powieki.
Nastepnie rysujemy kreske tuż przy lini rzęs i wyciągamy ją ku zewnętrznemu kącikowi oka.
Rzęsy tuszujemy i tu muszę pochwalić tusz CATRICE - LASHES TO KILL wydłużenie i pogrubienie rzęs gwarantowane.
Podkreślamy kości policzkowe ja użyłam brązera DOUBLE ACT.
Na koniec błyszczyk w odcieniu nude VIPERA.

Pozdrawiam i do następnego wpisu ;)

5 komentarzy:

Dziekuję za odwiedzenie mojega Bloga i pozostawienie komentarza.
Opinia każdej z Was jest dla mnie istotna:)
Napewno Was odwiedze...
Pozdrawiam