poniedziałek, 30 czerwca 2014

GODNY POLECENIA TAŃSZY ODOWIEDNIK "ZŁOTA MAROKA"

Mowa oczywiście o oleju arganowym

Już chyba każdy wie o jego zbawiennym wpływie na włosy oraz cerę. Jednak z względu na koszt (50ml- ok.30zl) nie każdy może sobie pozwolić na zakup ale nie wszystko stracone :) Mogę polecić produkt firmy GREEN PHARMACY - OLEJ ŁOPIANOWY Z OLEJEM ARGANOWYM (6zl)

z
Działanie produktu porównywalne z czystym olejem arganowym. Włosy nie są obciążone a lekkie, delikatne, sypki, nie puszące się. Moim zdaniem nie trzeba aplikować na całą noc (jak to nie którzy piszą o olejach) a wystarczy godzina przed myciem.Warto również użyc przy tym czepka foliowego i całość podgrzewać suszarką. Myślę że za tak niską kwote warto się pokusić o wypróbowanie.

Natomiast produktem którego osobiście nie polecam jest OLEJ ŁOPIANOWY Z CZERWONĄ PAPRYKĄ. Miało być uczucie mrowienia na głowie podczas aplikacji czyli jak by nie patrzeć pobudzenie krążenia co powoduje wzrost nowych włosków. Miało być nawilżenie, wygładzenie etc.
Absolutnie nic sie nie spełniło. A wręcz moje włosy były przesuszone, napuszone nie byłam w stanie ich ujarzmić. Odradzam zakup.

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię oleje łopianowy green pharmacy ! :-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś udało mi się okazyjnie upolować olejek arganowy w znośnej cenie i w sumie zastrzeżeń do niego nie miałam, ale wiem, że o niebo tańsza oliwa z oliwek potrafi zdziałać cuda na moich włosach ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Oliwa z oliwek hmmm.. że też do tej pory na to nie wpadłam :P Jutro testuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę rozglądnąć się za tym z green pharmacy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam olejek stosować na wlosy :)
    Zostaję u ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwiebiam olejek arganowy do twarzy
    annatygryss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za odwiedzenie mojega Bloga i pozostawienie komentarza.
Opinia każdej z Was jest dla mnie istotna:)
Napewno Was odwiedze...
Pozdrawiam